niedziela, 16 marca 2014

BISZKOPTOWA ROLADA Z KREMEM CZEKOLADOWYM

    Zrobienie rolady zawsze było dla mnie wyzwaniem, gdyż kiedyś mi się nie udała. Ale wczoraj postanowiłam zaryzykować i robiąc zgodnie ze wszystkimi wytycznymi, udało mi się :D




   Biszkopt został zrobiony z przepisu pod tym linkiem http://cukrowapasja.blogspot.com/2013/02/cytrynka.html  , tylko piekłam go tym razem krócej, bo 15 min. Po upieczeniu od razu należy wyłożyć gorący biszkopt na lekko wilgotną ściereczkę i przykryć inną ścierką wierzch i ściśle zwinąć, pozostawić do wystygnięcia.

    W tym czasie kostkę margaryny w temp. pokojowej ucieram i dodaje po łyżce kremu czekoladowego, np. nutella. Miksujemy razem do momentu aż krem nie zrobi się jednolity.
 Ostudzony biszkopt powoli rozwijamy, zdejmujemy ścierkę z wewnątrz i nasączamy słodką herbatą. Następnie smarujemy kremem i ściśle zwijamy roladę. Pozostawiamy w chłodnym miejscu. Ja do dekoracji użyłam polewy deserowej :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz