niedziela, 26 sierpnia 2012

RYŻ ZAPIEKANY Z JABŁKAMI

Pierwszy raz zajadałam się tą zapiekanką jak byłam u chłopaka niezapowiedzianie na obiedzie :p
Co prawda moja nie jest taka sama w smaku,ale myślę, że z czasem udoskonalę swoja aby była jeszcze lepsza :P

Co potrzeba??
* 6 jabłek
*2 szkl. ryżu
*cukier
*cynamom
*cukier waniliowy
*jajko
*śmietana


1,Należy zetrzeć obrane jabłka i skropić sokiem z cytryny.
2, Ugotować ryż na mleku bądź wodzie.
3,Foremę nasmarować masłem i posypać bułką tartą.Na to wyłożyć spód z ryżu(ściśle).

Teraz czas na jabłka,należy je potem posypać 2 cukrami i cynamonem.Na jabłka ostatnia część ryżu i to wszystko zalać śmietaną wymieszaną z jajkiem.Piec 25 min w 180 stopniach. SMACZNEGO :d

4 komentarze:

  1. Kiedyś co tydzień był to mój obiad. :) Bardzo lubię to danie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna wersja- takiej jeszcze nie jadłam. Może spróbuj bez tej smietany z jajkiem? Na wierzch po prostu masło a śmietaną polać dopiero na talerzu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy... a może w ogóle najpierw trochę ryżu, a potem poprostu zagryź jabłkiem...

    OdpowiedzUsuń
  4. albo postrzelać ryżem przez rurkę, a jabłko powąchać trochę, sobie, tylko...

    OdpowiedzUsuń