niedziela, 16 grudnia 2012

SZARLOTKA NA KRUCHYM SPODZIE

Jest to przepis otrzymany po znajomości i tradycyjnej formie. Ciasta kruchego wyszło aż nadto,więc zamroziłam go na ciężkie czasy ;p Do zrobienia potrzeba:





Na ciasto:
*1/2 kg mąki pszennej
*1/2 szkl. cukru pudru
* mały proszek do pieczenia
* 1 całe jajko i 3 żółtka
* 2 łyżki śmietany

Nadzienie:
*gotowe 2 słoiczki startych jabłek bądź z kilka startych i wymieszanych z cukrem i cynamonem.


Robiąc ciasto należy ugnieść z podanych składników jednolitą masę i wyłożyć na natłuszczoną blaszkę,posypaną bułką tartą. Na ciasto dajemy jabłka i przykrywamy kruszonką (robiłam na oko :p)
: Mąka,masło,cukier zagniatamy dotąd aż nie powstaną małe grudki.
Piec w 180 stopniach przez 50 min.
Smacznego:)




3 komentarze:

  1. Jedno z bardziej mych ulubionych ciast - kocham szarlotkę w każdej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam szarlotki, nigdy mi się nie znudzą, właśnie dojadam szarlotkę pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O o wlasnie obejrzałam ten przepis też jest ciekawy:p

      Usuń